HTML

"Csak a zene van!"

Csak igazi zenekedvelőknek!!!

Friss topikok

  • megatoner.hu: mi is szeressük legyenkonnyu.blog.hu/2011/06/28/auszik_temper_trap (2011.06.28. 14:14) The Temper Trap - Fader
  • Nóracska: jaa egyébként marhajófilm :) és nem tudom mennyire szereted a bluest, de gondolom igen, úgyhogy ír... (2010.08.31. 00:40) A Zongorista
  • Ericike: Kedvenc mondatom benne: "Annak, ki még nem ismeri őket, olyan érzése támad elsőre, hogy ez meg mi ... (2010.06.27. 01:50) Quimby
  • Ericike: Miért ne lehetne ott pár dolog a wikipédiáról. Nekem, akinek nincs olyan nagy zenekulturája, minde... (2010.06.27. 01:47) Kispál és a Borz
  • Sűtiii: rakni* (2010.05.25. 13:47) EmilRulez

Linkblog

Zöld az ég...

2010.09.19. 15:35 Kontzy

         Pár napja botlottam bele újra ebbe az igen csak elbizonytalanító alkotásba. Elég ritkán fordul elő velem, hogy azon morfondírozok vajon jó lépés volt-e az előadó részéről egy adott produkció elkészítése, vagy sem. Varga Viktor egy nagyon tehetséges muzsikus, a csillag születikben ő volt a kedvencem, saját zongoristájával egy érdekes, viszonylag egyedi hangzást megragadva robogtak előre, ami persze utólag kiderült, nem sokmindenre volt elég, mivel az ehhez hasonló vetélkedőkön, nem muzsikusokat keresnek hanem egy bohócot akit majd a későbbiekben jól el tudnak adni a világsztárság egyre siralmasabb piacán.

         Viktorban akkor én egy rohadt magabiztos, stílusos jazz muzsikust láttam, aki tudja mit akar. Most, ezt a klippet látva összedőlt bennem az akkor alkotott kép. Nem azt mondom, hogy a szám nem jó, mert a szöveg tetszik, zeneileg is a helyén van, kellőképpen “komerc” ahhoz hogy mindenki számára fogyasztható legyen, és a rádiok unalomig játsszák. Viszont ezt nem tőle vártam, benne azt a valakit láttam/látom aki népszerűbbé teheti Magyarországon ezt az igen nehéz műfjat, amit jazz zenének nevezünk, és merem remélni, ez csak egy kissebb kitérő.

         Mégegyszer hangsúlyozom jó a szám, nekem tetszik igaz kicsit erőltetettnek tűnik. Mindenki döntse el maga. Én meghallgattam elsőre nem tetszett, másodikra már annál inkább főképp a szövege meg a mondaniavaloja húzta ki nálam a gödörből, épp ezért úgy gondolom nem lehet említés nélkül elsiklani fölötte, de felteszem a kérdést: Kellett ez?

         És ugyan az angolul. Vagy mégsem ugyan az???

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontzy.blog.hu/api/trackback/id/tr822307735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása